piektdiena, 2012. gada 25. maijs

Ērtā trikotāža

Trikotāžas bikses - mājai, sportam, atpūtai...
Patīk man tā saucamās turku jeb harēmbikses, kā arī Latvijā ražotās PRIEKA BIKSES...bet patīk citiem mugurā,  pati vēl nevaru uzvilkt...:) varbūt kādreiz... Šoreiz izvēlējos modelīti no  Burdas 7/2011 
 Bet krustmeitai gan maija sākumā dāvanā tika turku bikšu pidžama...Viņai patīk un piestāv, gribējusi pat uz skolu vilkt...:) bikses gan tikai... bet tagad laikam šīs viņai  mājas bikses...
Un DRAUDZENEI arī piestāv un patīk, pati sev un Taizemes meitai ar sašūdinājusi....

2 komentāri:

  1. manuprāt ļoti jaukas bikses:)un izskatās, ka piestāv:) man ar taadas staav sašūtas un neneesājas, laikam esmu iesīkstējusi:)

    AtbildētDzēst
  2. Jā ērtas bez gala, es laikam esmu izlaidusies ar ērtiem apģērbiem, tad nu -šīs ir ideālas! Paldies par ideju, mums visām patīk un nēsājas.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...