sestdiena, 2011. gada 12. marts

Dekupāžas pirmais mēģinājums

Šorīt iedvesmojos no bonbonbodē redzētajām bildītēm, un nolēmu veikt pārvērtības arī maniem virtuves beņķīšiem, bet tā kā par šo tehniku neko nezinu, tad nu ar tik lielu projektu sākt būtu pa traku. Nolēmu pirmo eksperimentu ar parastu māla podiņu un koka knaģīšiem.
Pamācību atradu tur pat bonbonbodes norādē. Mazu konsultāciju saņēmu arī no veikala pārdevējas. Tur arī visu vajadzīgo iegādājos. (Preces maksliniekiem, Valmierā) Nopirku vēl podiņu, knaģīši man jau bija.
Un rezultāts sanāca šāds


Un šāds


Būs man kur glabāt dekupāžas štrumentus :)


Bet nu nākamie vēl nebūs beņķīši, mazliet vēl vajadzīgs treniņš.

4 komentāri:

  1. OOO, tas jau nemaz neizskatās pēc "nemākulīga pirmā"!!! Nu tu trenējies, trenējies... man ar vien ķeblītis uzprasās tapt skaists!!!
    ...tagad jāmeklē dāvanā-salvetes ar āboliem! :D ... tas nav viegli... vienreiz biju tādu meklējumos!

    AtbildētDzēst
  2. Nu bildee jau tikai labaakaa puse paraadita...:) Un tuvplaanu ar labaak neskatiit...
    Aaboliishu salvetes kaa reizi man nodereetu, neesmu nemaz taadas pat mekleejusi.

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaisti sanācis! Priekš pirmās reizes supper!
    Man tā dekupāža ari ļoti patīk, bet bailes kaut ko uzsākt, ja nu galīgi garām sanāk:)

    AtbildētDzēst
  4. dekupāžai jau tā labā štelle ir tā, ka galīgi garām nemaz i nevar sanākt :)
    Vīnogu podiņš fantastiski skaists, knaģīši izcili :)))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...